måndag 28 februari 2011

K+M+R+L = explosiv berättelse om unga i vår tid

Teater

Vi har varit på teatern K+M+R+L= Explosiv berättelse om unga i vår tid.

Jag har varit på ganska många teatrar imed att jag gått på en kulturskola innan, och detta var nog i särklass den mest djupa, och intressantaste jag varit på. Det var 2 olika skådespelare som spelade en karaktär, och det fanns sammanlagt 4 karaktärer. Det var vardagsproblem tillsammans med problem som kanske kommer, det kändes verkligen att teatern var riktad mot vår medelålder. Sedan så fanns det en frihet inom skådespelet, som gjorde att man kunde tolka allt dom gjorde på olika sätt. Mycket intressant teatern som jag rekomenderar varmt att ni ska gå och se.

2 kommentarer:

  1. Trevligt att du gillade den. Intressant att du gått på en kulturskola tidigare. Vad kan vi ta in av detta på vår skola tycker du?

    SvaraRadera
  2. Jag tycker vår skola är bra som den är faktiskt. Var nästan lite jobbigt med så mycket konst hela tiden. Tycker vi har alldeles nog med graffiti och annat som är både roligt att se på och göra.

    SvaraRadera